Rodzinna sieć aptek „Wracam do zdrowia”, założona przez farmaceutów, z polskim kapitałem i ponad 30-letnim doświadczeniem zatrudni kierownika apteki w Ełku.
Oferujemy:
-atrakcyjne wynagrodzenie;
-premie kwartalne;
-dodatkowy rabat dla pracowników na zakupy w aptece;
-dofinansowanie do kart sportowych;
-ubezpieczenie grupowe;
-możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych na określone cele socjalne;
-różne formy zatrudnienia, m.in: umowa o pracę, umowa zlecenia;
-możliwość zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin lub też na część etatu;
-pomoc osobie zatrudnionej w kwestiach dotyczących (“PPK”) Pracowniczych Planach Kapitałowych;
-miłą i przyjazną atmosferę (niewielka rotacja personelu);
-pracę zgodnie z obowiązującym kodeksem etyki aptekarza i wymyśl zasady, że „dobro pacjenta jest najważniejsze”;
-pakiet szkoleń on-line
-możliwość szkoleń, na których mogą Państwo zdobyć punkty miękkie oraz twarde niezbędne do dalszego wykonywania zawodu farmaceuty;
-uczestnictwo w webinariach prowadzonych przez Centralę zarządzającą firmą.
Nie praktykujemy: kontroli obsługi pacjenta przy wykorzystaniu „tajemniczego klienta” czy realizacji „planów sprzedażowych”,
Jesteśmy otwarci na współpracę z osobami w każdym wieku i na każdym etapie ścieżki zawodowej. Doceniamy zarówno zdobyte doświadczenie jak i innowacyjne pomysły pozwalające ulepszyć funkcjonowanie naszych aptek.
Od pracownika oczekujemy:
-zaangażowania w rozwój firmy;
-udziału w szkoleniach organizowanych z Centralą zarządzającą firmą – GIEŁDA POMYSŁÓW;
-utrzymania przyjaznej atmosfery w miejscu pracy;
-rzetelności, sumienności oraz dyspozycyjności;
-pracy zgodnie ze standardami naszej firmy.
Kontakt Iwona Florkowska – tel: 798002421, praca@wracamdozdrowia.pl, www.wdoz.pl
Wyślij wiadomość, skontaktujemty się z Tobą