Kargo Sp. z.o.o. – jeden z wiodących dystrybutorów leków, suplementów diety i wyrobów medycznych na rynku poza aptecznym w Polsce, należący do Grupy Kapitałowej Merkury S.A.
Kierownik hurtowni farmaceutycznej (Osoba Odpowiedzialna) – oddział Olsztyn:
Zakres obowiązków:
zapewnienie, iż organizacja działa w zgodzie z Ustawą Prawo Farmaceutyczne, Rozporządzeniem ws. Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej oraz innymi przepisami,
zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością,
reprezentacja organizacji podczas kontroli urzędowych,
budowanie świadomości jakościowej w obrębie organizacji,
nadzór nad prawidłowymi warunkami przechowywania i dystrybucji produktów,
przeprowadzanie kontroli wewnętrznych,
koordynacja i niezwłoczne przeprowadzenie wycofania i wstrzymania produktów,
inicjacja oraz zapewnienie wprowadzenia odpowiednich środków naprawczych względem niezgodności wykazanych podczas kontroli wewnętrznych i zewnętrznych (CAPA),
planowanie i prowadzenie audytów wewnętrznych,
zarządzanie ryzykiem jakościowym,
podejmowanie decyzji w sprawie utylizacji produktów leczniczych: zwróconych, niespełniających wymagań jakościowych, wycofanych lub sfałszowanych,
prowadzenie szkoleń wstępnych oraz przypominających w zakresie DPD oraz HACCP, zapewnienie, że programy kształcenia i doskonalenia zawodowego zostały wprowadzone i były realizowane,
kwalifikacja dostawców towaru, odbiorców towaru oraz zleceniobiorców w zakresie usług związanych z Dobrą Praktyką Dystrybucyjną,
zapewnienie efektywnego załatwiania reklamacji,
zatwierdzanie zwrotów do zapasów przeznaczonych do sprzedaży lub zbycia,
nadzór nad prawidłowością funkcjonowania systemów raportowych ZSMOPL,
zapewnienie, że lokalne procedury i instrukcje obowiązujące w oddziale będą odpowiadały standardom centralnym organizacji w ramach Systemu Zarządzania Jakością.
Oczekiwania:
wykształcenie wyższe w dziedzinie farmacji,
minimum 2 lata doświadczenia w pracy w aptece i/lub hurtowni farmaceutycznej,
doskonała znajomość Ustawy Prawo Farmaceutyczne oraz zasad Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej,
dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint),
znajomość zagadnień logistycznych oraz systemów ERP i WMS,
posiadanie uprawnień do pełnienia funkcji Osoby Odpowiedzialnej w hurtowni farmaceutycznej (zgodnie z Ustawą Prawo Farmaceutyczne),
umiejętność czytania i analizy umów, procedur oraz dokumentów prawnych,
odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
umiejętność skutecznego przeprowadzania zmian organizacyjnych, w tym identyfikacji problemów i wdrażania usprawnień oraz zdolność do monitorowania procesów i reagowania na nieprawidłowości w ich realizacji,
podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów,
umiejętności interpersonalne i komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista,
zarządzanie sobą w czasie, umiejętność adaptacji do zmian oraz wielozadaniowość,
umiejętność pracy w zespole,
myślenie strategiczne, samodzielność oraz odpowiedzialność w działaniu,
asertywność w komunikacji oraz umiejętność wyrażania opinii w sposób profesjonalny i konstruktywny,
dociekliwość i dbałość o szczegóły,
mile widziane orzeczenia o niepełnosprawności.
Oferujemy:
umowę o pracę w przyjaznym środowisku,
pracę stacjonarną w siedzibie firmy w Olsztynie w godzinach 8:00-16:00,
wsparcie merytoryczne grupy kapitałowej,
udział w szkoleniach,
współpracę opartą na partnerskich relacjach.
Osoby zainteresowane zachęcamy do aplikacji na email: rekrutacje@merkurysa.pl W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu 504 802 942 ze specjalista ds. HR – Urszulą Dąbrowską.
Wyślij wiadomość, skontaktujemty się z Tobą