• ul.Partyzantów 79/9, 10-402 Olsztyn
  • +48 795 080 777
  • olsztyn@oia.org.pl

Okręgowa Izba Aptekarska w Olsztynie poszukuje pracownika na czas zastępstwa do pracy w Biurze OIA na stanowisko referenta ds. administracyjnych.

Okręgowa Izba Aptekarska w Olsztynie poszukuje pracownika na czas zastępstwa ( od 1 czerwca 2022 do końca stycznia 2023 r.) do pracy w biurze OIA w Olsztynie na stanowisko referenta ds. administracyjnych.

Preferowane wykształcenie wyższe o profilu administracyjnym, prawno-administracyjnym oraz doświadczenie w pracy biurowej.

Kandydatów prosimy o dostarczenie CV oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie do siedziby biura ul. Partyzantów 79/9 w godz. 7:30 – 15:00 lub e-mailem: oiaols@ol.onet.pl , olsztyn@oia.org.pl do dnia 30.05.2022.

Kontakt do Izby: 89/534 06 81 lub 795 080 777.

Adres

ul. Partyzantów 79/9
10-402 Olsztyn
NIP 739-15-73-145
Regon 510521371

Godziny otwarcia

pn. - pt.: 7:30 - 15:00
wt.: 7:30 - 17:30

Kontakt

kom. 795 080 777
oiaols@ol.onet.pl
olsztyn@oia.org.pl
fax: 89 675 52 75

2022 © Okręgowa Izba Aptekarska w Olsztynie

Informujemy, że wszystkie Twoje dane są chronione uwzględniając aktualne przepisy RODO. Korzystamy również z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym.

Administrator Danych
Polityka Prywatności
Akceptuję